Fransk Bulldog

Jag har alltid varit svag för Staffordshire Bullterrier, eller ja – ända sedan jag jobbade med dem på kennel.
Men efter den här videon har jag nog förändrats, vad ska jag välja? En Staff eller en liten Bulle?

Ciao…

Blogged with Flock

Tags:

One thought on “Fransk Bulldog

  1. Jag skulle rekomendera en fralla, de är helt underbara hundar, väldigt sociala, lättlärda och bara helt mysiga. Har själv en valp på 8 månader som redan kan runt 12 olika kommandon. Hon är helt otrolig på att anpassa sig till miljön och andra människor. Frallan är väl ingen enmanshund utan en familjehund 🙂

    Lycka till med hundköpet

Kommentera

