Vid sidan av ett kortspel

Chris mormor är på besök i stan. Då hör det till att man alltid skall spela kort ända in på natten.
Själv så sitter jag bredvid och deltar inte… Min ursäkt är att jag snart skall lägga mig eftersom jag ska upp tidigt i morgon. *pustar ut* Kortspel hör inte till mina favoritsysselsättningar.

I morgon ska jag och Chris kolla på lägenhet. Nyproduktion, bostadsrätt och inflyttning i mitten på nästa år. Den kostar någon miljon och vi får se i morgon om den är värd det. Omgivningen skall tydligen vara riktigt fin i alla fall.

Ciao…

Kommentera

