Visning och shopping

JM AB – Örnsberg – Fågelviken, etapp 1

Ja, idag var jag och Chris som sagt på visningen. Husen är inte klara för fem öre, de har inte ens börjat bygga på dem. Det är en sandplätt där huset skall stå.
Men vi fick komma in i en barack som var som lägenheterna inuti, så man fick se hur standarden kommer att vara. Tvättmaskin och tumlare finns i alla lägenheter, TV och Bredband kommer ingå i månadsavgiften.
Allt är toppen, förutom att det är lite dyrt. Men vi ska boka tid hos banken och se om vi har råd och om vi får lån för det första. Får vi lån och har råd, så flyttar vi in i början/mitten på år 2009.
Jag vet, det är lång tid kvar – men det betyder att vi båda har tid på oss att jobba upp oss i lön osv. Fram tills dess får vi väl hyra i andra hand så länge.

Efter visningen åkte jag in till stan och shoppade lite. Fick bli ett ”fodral” till min nya mobil. en kalender, en plastmapp och en penna. Nu ska det bli ordning på Andreas.

Nej, nu ska jag hitta på något. Ikväll blir det middag och kortspel med hans familj. Jag kan inte undvika det ikväll.

Ha det toppen!

Ciao…

Blogged with Flock

Tags:

Kommentera

