God natt

Nu ligger jag i mitt gamla rum. Känns konstigt, finns ju knappt nå grejer har. Inte ens en säng, jag ligger på två tjocka, vikta filtar. Blev lite för sent för att släpa fram en soffa som står i ett annat rum, med ryggstödet ner mot golvet dessutom. Varför den står så vet jag ej, tyckte kanske att den tog mindre plats, då för länge sedan när jag städade ur mitt rum och flyttade över nästan alla saker dit. Det finns två rum här uppe, båda är mina men ett används som RUM och det andra är bara kaos med en massa skit.

Nu ska jag läsa lite.

Ciao…

Kommentera

