På väg

Jahapp, då var man på väg. Just nu sitter jag på tåget från jobbet till Christoffers jobb. Där skall jag hämta min packade resväska och sedan bege mig till bussen som tar mig till Västerås. Där kommer pappa och möter upp mig. Förhoppningsvis får jag övningsköra hem till Surahammar. Har inte kört sedan jag var hemma sist, ett halvår sedan, men det borde ju inte vara några problem. Pappa kör ju automat.

Idag ska jag umgås med mina föräldrar lite, får se hur länge jag står ut, sen går jag över till min bror. Måste ju hälsa på hans katter. Hans ena katt är bror till mina två pojkar, men han har en ny också. En liten kille jag aldrig har träffat.
I morgon fyller min mormor år, om mina kusiner skall dit hänger jag nog också på. Skulle vara kul att träffa dem. Var ett tag sen sist. Vi som umgicks dagligen när vi var yngre.

Nej, nu får det räcka för nu… Skriver mer senare, förmodligen på bussen när jag får tråkigt.

Ciao…

Kommentera

