Vi ska bli sambos

Huja vad varmt det är. Jag sitter utanför jobbet och väntar på bussen. I morse trodde jag att det skulle bli kallt väder och klädde mig därefter – men nu skiner solen och jag svettas.

Jag och Chris ska flytta in i min lägenhet tills vi hittar något större. Men innan dess skall vi rusta upp den. Vi skall tapetsera om och måla alla skåpluckor samt alla dörrar. Det skall bli ljust och fräscht. Mina möbler skall säljas och slängas. De är gamla och fula. Chris har möbler som är fina, de får flytta med honom hem till mig. Så idag skall jag fota möblerna som skall säljas på tradera.

Ciao…

One thought on “Vi ska bli sambos

Kommentera

