Sambo

Japp, nu är jag äntligen sambo. Har varit det i lite mer än en vecka nu.
Det är underbart, men samtidigt ganska påfrestande ibland. Små saker som att diska och städa kan lätt starta gräl, när som helst!
En sak som är bra hos mig själv, det är att jag blir ett städ-freak när jag är arg. Jag plockar undan, sorterar, dammsuger, ja allt!

Men för det mesta är allt bara underbart! Att få dela sitt liv med den man älskar, somna bredvid varandra och vakna bredvid varandra…

God natt!

2 thoughts on “Sambo

Kommentera

