Nytt jobb

Jag har börjat jobba på ett nytt jobb, jag har jobbat där i ca 1 månad nu.
Jag trivs som fina fisken och tycker det är jätteroligt och utmanande.
Jag jobbar numera som byråassistent på en webb-byrå som heter Doberman.

Annars tror jag att allt är som vanligt.
Jag och Chris har tröttnat på lägenheten vi bor i och letar efter något annat. Vi vill ha något större, med bättre förvaring och mindre lyhört.
Vet du något som passar, let us know!!!

Nu längtar jag efter sommaren, att få vandra i solen och bara njuta. Vi har ju haft några riktigt fina dagar nu denna vecka – men snacka om chock jag fick idag när jag gick till ICA. Snö, massor av snö!

Ciao,
Andreas


Kommentera

