En ny start

Mycket har hänt sen sist!
Jag jobbar inte längre på Doberman, jag bor inte längre i Abrahamsberg.
Jag är tillbaka på IKEA och vi har flyttat närmare stan. Fast just idag när buss-strejken är igång så känner man sig låångt utanför. 

Igår fick vi ett besked som kommer att förändra våra liv för all framtid. Det låter nästan negativt, men det är något oerhört positivt. Vi är båda i extas och bara väntar på att tiden skall gå.
Vissa av er förstår vad jag pratar om, andra har inte en aning. Men inom kort kommer alla som surfar in här få veta.
Jag ska försöka ge bloggen en total make over, ev. byta namn o färger osv.

Ha det toppen så ses vi senare!

/Andreas

Kommentera

