Valpsjuka

Jo, vi ska skaffa oss en liten valp, en dvärgpinscher. Han kommer flytta in hos oss den 26 Juli. Jag kan knappt vänta tills dess.

Men vi har ett problem. Vad ska han heta?
Uppfödaren har döpt honom till Viking, men vi kommer förmodligen inte behålla det namnet.
Vi har en några förslag, ni får gärna kommentera vilka ni tycker är bäst – eller såklart komma med egna förslag. 

  • Amadeus
  • Albin
  • Arvid

Det är jättesvårt verkligen. Jag gillar Amadeus bäst, men det är ett långt och krångligt namn. Det kommer sluta med att vi ger honom ett smeknamn.

Detta är lilla Lillebror som vi har varit hundvakt åt ett par gånger.
Det är också han som är skyldig till att vi skall köpa en dvärgpinscher.

 

 

 

 

I framtiden kommer denna bloggen förändras. Jag kommer tillägna den till den nya valpen och ni kommer kunna läsa om hans fartfyllda äventyr. Skall försöka lära mig lite mer om hur jag kan designa min blogg så att den blir snyggare. Vill ju ha ett dvärgpinscher-tema.

Ha det toppen!
Ciao Andreas

Kommentera

