Abstinens

Hela dagarna tänker jag bara på vår lilla valp.


Detta är då inte vår valp…

Vad ska jag ta mig till? Hur ska jag orka vänta i nästan en månad på att få hem den lilla skiten?

Jaja, tack gode gud att det är fint väder ute i alla fall. Chris jobbar halvdag och jag är helt ledig. Funderar på om jag ska lyckas få med honom till stranden senare. Jag känner för att bada. Har endast doppat halva kroppen i år, och det är skandal!

Helgen ser ut att bli lugn. Jag är ledig och ska bara njuta. På måndag är det dags för jobb igen. Ska samtidigt bli lite skönt. Tiden går så mycket snabbare när man jobbar än när man bara sitter hemma hela dagarna.

Nej, om man ska bege sig ut på en promenad i solskenet nu.
Måste köpa nytt busskort också! Tur att jag kom på det innan jag sätter mig på tvärbanan och åker fast.

Ciao Andreas

Kommentera

