Shoppat

Har ju glömt visa det vi köpte på WDS 2008.

Gris, flodhäst & apportbock Tuggben, tuggring & klicker Fisk, halsband & koppel

Fisken är btw köpt på IKEA’s barnavdelning.
Nu hoppas vi bara att Albin kommer tycka om dessa grejer.

Har ännu inte fått de böcker jag beställde tidigare i veckan. Förhoppningsvis anländer de på måndag. Jag har läsar-abstinens!

Nu är det dags att hämta det sista som är kvar av tvätten.
Har hittat mitt favorit-sköjlmedel. Eldorado med doft av Mandarin och något mer. Det är i alla fall en illgrön flaska. Doftar underbart!

Ciao, Andreas!

7 thoughts on “Shoppat

  1. Har inte stött på chockladchili-te, vet du vilket märke det är? Annars gillar jag ingefärate, men man måste ha i påsen läänge för att det ska smaka starkt nog.

    Jag gillar också sköljmedel, fast har hört att det inte är bra för miljön (?). Till min stora sorg är inte heller torktumlaren någon miljöhjälte (vem kunde inte räkna ut det…) men jag lyxar till det när det är kläder som behöver bli mjuka och mysiga för att kunna användas (typ underkläder, fy för hårda strumpor).

    Det var trevligt att handla på IKEA med dig och Chris, tack för den dagen 😀

Kommentera

