Tvätta

Oj, det var verkligen på tiden. Nästintill inga kläder fanns rena. Så nu kommer det kännas som att man har en helt ny garderob, när man kan börja använda vilka kläder man vill igen. Sist vi tvättade var nog vid midsommar. Jisses, det är länge sen!

För övrigt så tycker jag det är störtskönt med helg. Jag har jobbat hela veckan som varit. Gått upp vid 05.00 då jag börjat kl 07.00 varje dag. Min kropp har verkligen anpassat sig, för igår slocknade jag tidigt och vaknade när Chris klocka ringde. Sen hade jag svårt att somna om. När jag väl gjorde det så sov jag endast till strax efter kl 09.00. Jag som brukar sova fram till 13.00. Haha!
Samma rytm skall hålla sig kvar då jag har likadant schema i veckan som kommer.

Nu är det inte långt kvar till semestern. Eller jag kommer ju inte ha någon semester, men jag kommer vara ledig några dagar i alla fall. Inget bestämt vad vi ska göra, förutom att umgås med lille Albin såklart.
Ev. ska Chris föräldrar köpa en stuga på Gotland. Jag kan ju säga att jag verkligen hoppas att de gör det. För jag vill åka till den gotländska landsbyggden i sommar. Stugan ligger ca 5mil utanför Visby. Fräsch och underbar!
Jag tänker inte länka till den för jag vill inte göra reklam för den!!! =)

Grattis grattis till lille Albin och hans kullsyskon som idag fyller 6 veckor!!!

Hej svejs, Andreas!

Kommentera

