Bajs

Försökte nyss posta ett inlägg med en massa bilder från vårt senaste besök hos Annika. Men det fungerar inte!
Jag använder mig av ett program som heter Windows Live Writer för att blogga. Ett helt underbart program som gör inläggen enkla att redigera och få precis som man vill. Annars kan det vara svårt att få bilderna att ligga exakt så som man vill osv.
Jag har alltså publicetat inlägg med bilder från WLW till min blogg tidigare, ex. det med bilder på böckerna jag beställde. Men nu säger den att den blogg jag använder inte stödjer bilder!
WTF? Jag blir galen på sånt här!!!

Over and out, Andreas!!!!!

3 thoughts on “Bajs

  1. Hej! Det går fin-fint att lämna Zita ensam. Nångång har hon väl hittat på nåt bus och rivit ut tvätten eller så. Men oftast går det jättebra, tror att hon sover mest när hon är ensam.

  2. Märkligt.. den funkar för mig, på min blogg alltså..

    Finns det någon bild när Leia INTE har luftiga öron?!

    Skämt åsido, Leia har världens mest knasiga öron..

Kommentera

