7 dagar kvar…

Åh, jag vet inte vad jag ska ta mig till! Tiden går alltför långsamt nu tycker jag.
Jag jobbar, jobbar och jobbar för att få tiden att gå. När jag inte jobbar läser jag böckerna jag beställt. Två av dem har jag redan plöjt igenom och nu läser jag den om agility. Tycker det är sjukt kul att läsa om agility, men oj vad svårt det verkar.

I söndags var vi och hälsade på Annika och alla vovvarna igen. Tog en massa bilder, men det vill sig inte med publiceringen av dem här. =(

Nu i helgen är jag hundvakt åt Lillebror. Tränar lite inför nästa helg då Albin kommer hem. Iofs så tror jag att Lillebror kräver mer, då han är ca 6 månader äldre.

Har klickat lite med Lillebror. Han fattade galoppen väldigt snabbt! Har aldrig fått honom att lägga sig ner tidigare, igår tog det ca 10min innan han förstod vad han skulle göra.
Vi kör även med klickern då han går på vänster sida om mig. Annars går han väldigt gärna på höger sida.

Nej, nu är det dags för en promenad.

Ha det gött, Andreas!

Kommentera

