Trött i fötterna

Igår hade jag en arg katt och en jätteglad hund här hemma. Idag har jag två arga katter och en superduperglad hund. Lasse kom in tidigare idag. Han handskas mycket bättre med hunden, då han verkligen vågar klappa till honom om han kommer för nära.
Lillebror har blivit mycket duktigare också. Han behöver inte sitta precis vid katten hela tiden utan kan nu gå och lägga sig och sova en stund. Men om katten börjar vandra omkring så är det ju genast mycket roligare igen. Men det är ändå en klar förbättring.

Vi promenerade runt Vinterviken. Det blev en tur på ca tre timmar. Var jätteskönt väder och fina vyer, men vad trött i fötterna jag blev. Vid Liljeholmen gick vi in på Coop och köpte lite yoghurt och bröd som vi åt. Det var jättemysigt. Nu har vi nästan precis kommit hem igen, Chris softar i sängen och jag bloggar. Snart ska vi väl ta tag i alla flyttkartonger. Jag har egentligen ingen lust, men vad skönt det kommer bli när det väl är gjort.

Imorgon är det jobbdags igen.
Kör heldagspass i kassan måndag, tisdag och onsdag (11.25 – 20.30), men sen är jag ledig i nästan två veckor.

Tjo och tjim, Andreas!

One thought on “Trött i fötterna

  1. Hej igen… skrev en kommentar på ett annat av dina inlägg nyss. Jag tänkte bara säga att jag har länkat din blogg i mitt senaste inlägg. Hoppas det var okej.

Kommentera

