Underbara söndag

Började dagen med att vakna av att Lillebror skällde på bilen som körde förbi utanför.
Gick upp och ut på en liten promenad med honom. Jag tycker det är grymt skönt med hund, att man kommer ut och rör på sig. Skulle Lillebror inte vara här skulle vi förmodligen spendera hela söndagen inomhus.
Vi ska snart bege oss till Gröndal och promenera runt Vinterviken. Förhoppningsvis håller det fina vädret i sig.

Annars ska det väl bli en lugn dag. Ska stuva undan lite flyttkartonger och förhoppningsvis få in dem i förrådet. Vi ska också montera ihop katt-klätterträdet.
Chris ska klippa och färga håret på mig också. Skönt med en egen frisör. =)

Har också klickat mer med Lillebror. Sitt sitter som det ska, Ligg likaså. Dock så lägger han sig utan att jag ber om det. Så nu är jag extra noga med att belöna endast när jag sagt Ligg och han lägger sig ner.

Ha en underbar söndag, Andreas!

Albin i Chris knä

Nu är det inte långt kvar
tills det här lilla knyttet
flyttar hem till oss!

Kommentera

