Kiss, kiss, kiss överallt

Ja, det känns nästan så. På mindre än en halvtimme hann Albin kissa i vår säng inte mindre än två gånger nu i morse. När vi väl tog ut honom så blåste det och det var väldigt läskkigt. Då kan man ju absolut inte göra ifrån sig.

Annars har allt gått superbra. Några små pölar och högar här och där, men de flesta har ändå hamnat utomhus. Det är otroligt skönt med egen ingång!
Vi har inte sovit speciellt mycket inatt. Vi lade oss väldigt sent, ca 3-tiden. När jag väl hade somnat brakar ena katten in och väcker mig. Han sätter sig nedanför sängen och piper lite konstigt. Trodde först att han ville komma upp i sängen men var lite osäker pga Albin. Men sen förstår jag, han har jagat och vill nu visa upp sitt byte!
Jajamänsan, under hans tass låg en ca 5cm lång mal. När jag tände lampan så släppte han den och jagade den runt i sovrummet. Aldrig att jag skulle kunna sova med en sådan jätte inomhus, så jag fick allt börja jaga jag också. Efter lite om och men så fick jag ut den. Sen försökte jag somna igen och då blir jag biten i låret av någon slags myra. Ja, den var stor som en mindre skalbagge men hade formen av en myra. Gigantiska käkar! Den spolade jag ner i toaletten. Efter det var allt frid och fröjd.

Nu är jag väldigt trött och behöver en stor kopp kaffe för att överleva denna dag.
Bilder kommer förhoppningsvis senare under dagen.

Ha det toppen i sommarvädret, Andreas!

5 thoughts on “Kiss, kiss, kiss överallt

  1. God morgon=) Ja,jag kommer ihåg allt för väl när våra hundar var små…Flikka kissade i sängen mer än en gång,och alltid på min sida=(
    Kram på er/ Annika & gänget

Kommentera

