Ny header

Jag tröttnade lite på gräset som tidgare pyntade toppen på min blogg. Det kändes så opersonligt och förinställt, så jag bytte till en bild på lille Albin.
Jag skulle dock vilja ändra font på rubriken ALBIN & CO. och ev göra den lite större.
Men problemet är att jag inte vet hur man gör, eller om man ens kan göra det.
Någon där ute som är duktig?!

Några busbilder på Albin har vi tagit också. De kommer så fort jag fört över dem till datorn.

Nu ska vi snart gå till stranden!

Ha det gött, Andreas!

Kommentera

