Sjuk

Japp, ytterligare en dag hemma från jobbet. Känner mig inte riktigt på topp. Förkylningen från tidigare sitter kvar och nu vill jag inte förlänga den genom att gå tillbaka för tidigt, så jag blir hemma i morgon också. Dagen har jag tillbringat mestadels i sängen.

Klickade in Albin ordentligt nu på kvällen. Har också börjat med kontaktövningar. Imorgon ska vi nog ta tag i sitt.

Albin växer så det knakar, trots att jag tycker han är dålig i aptiten.
Vi försöker på alla sätt och vis göra maten roligare, men det är nästan alltid något annat bus som lockar mycket mer. Som minst åt han endast ett av sina fyra mål på en dag. Vanligast är i alla fall tre utav fyra mål.
Vi har gjort så nu att han får en mindre mängd mat vid varje tillfälle, för att han ska vara lite mer hungrig när maten väl serveras. Förhoppningsvis kommer Albin börja äta bättre nu när det inte alls är lika varmt ute längre.
Vem som helst tappar ju aptiten när det är över 30 grader!

Grüss gott
/Andreas

Kommentera

