Nu är det något fel igen!

Återigen så går det inte att publicera bilder på bloggen från Windows Live Writer. Jag har haft det problemet tidigare en gång, men det löstes av sig självt efter några dagar. Får väl vänta lite igen då…

Ikväll ska vi hem till Chris kollega på inflyttningsfest. Albin ska såklart följa med. I inbjudan stod det att husdjur är väldigt välkommna, och då menar Anton såklart vår raring. Chris kollegor på Noir Stockholm blir alltid lika förtjusta när Albin kommer på besök. Det ska gullas här och det ska gullas där, vilket Albin absolut inte något emot – snarare tvärtom!

Imorgon ska vi till veterinären för vaccination. Vi har inte sagt något till Albin, så prata inte så högt om det. =) Jag tror dock inte att det kommer vara några problem, Albin tycker om att få träffa nya människor.

Nej, nu ska jag börja göra mig i ordning.

Ha det gött,
/Andreas

2 thoughts on “Nu är det något fel igen!

  1. albin älskar nya människor! han va skitduktig med mig när vi var hundvakt, fast han bara träffat mig en superkortis innan. fin hund! och störtsöt när han får sina narkolepsiryck och somnar på stört. åh så söt.

Kommentera

