Uppdates – Bättre sent än aldrig

(Detta var det jag skulle skriva tidigare när det ej gick att publicera bilder, så jag lackade och tog bort bilderna och publicerar endast texten.)

Var ett tag sen jag skrev sist, och en del har hänt.
Vi har varit på besök hemma i Västmanland hos mina föräldrar. Där träffade jag också mina syskon och en del gamla vänner.
Det var mycket kul att få träffa Jonna och hennes dvärgpinscher Zita, som faktiskt är moster till Albin.
Vi träffade också Maria och Sebbe, mycket trevligt. Nästa gång får ni komma hit!

Jag tycker Albin växer mer och mer för var dag som går. Han blir större, manligare och mer hund hela tiden liksom. Igår lyfte han på benet för första gången när han kissade. Nu varvar han mellan att kissa som en flicka och som en pojke. =)
Annars vad som är på gång är hans öron. Idag står båda två, vilket jag är superglad över. Men imorgon är de nog tillbaka till det gamla vanliga, ett upp och ett ner. *Haha*

Hösten har varit framme ett tag också. Det har regnat och varit riktigt kyligt, vilket Albin inte alls är nöjd med. Igår kom värmen tillbaka igen. Gissa om Albin blev på bra humör när vi skulle ut på morgonpromenaden?! Han busade och pratade och morrade och skällde. Han var så glad! Det är kul att se korven så istället för det vanliga gnället och pipet när det regnar.
Snart dags för ett besök på Pets In Town, dels för att skaffa lite godis men också för att kolla efter ett nice fodrat regntäcke. Albin kommer frysa ihjäl annars när den riktiga hösten kommer.

Jag avslutar med en videosnutt från skogspromenaden:

Tschüss,
/Andreas

One thought on “Uppdates – Bättre sent än aldrig

  1. ja han måste ju ha växt mycket på en vecka! för en vecka sen såg han ju ut som en korv =D Nu såg han mer ut som en hund. Men guuud vad sött det där med öronen, ett uppe o ett nere =)

Kommentera

