Nu är det dags…

… för en uppdatering.

Albin är anmäld till sin första utställning. Den går av stapeln den 25 Oktober i Sollentuna. Jag försöker övertyga Chris om att han ska ställa Albin, men det slutar nog med att det blir jag som gör det i alla fall. Det roligaste är nog att det är en del som jag känner som också ska ställa då. Må bäste hund vinna!

Den senaste tiden har det blivit mycket sociala tillfällen för Albin. Vi har hängt mycket på Small to Big med Annika. Det har varit mycket trevligt, Albin har absolut inte klagat i alla fall. Gå in på hennes blogg och kika på bilder när Albin är utklädd till drake. Finns även en bild där Albin har en pumpa på huvudet. =)

Albin är också anmäld till Stockholms Hundforum’s valpkurs som startar på måndag. Det ska bli roligt! Där kommer det vara Chris som leder, jag får stå vid sidan av och titta på.

Annars är det mycket som händer just nu. Jag har en glad nyhet som jag kan dela med mig av först imorgon.
Vi har lite idéer som vi går igenom mest hela tiden. Försöker finna den bästa lösningen och hur vi skall gå tillväga.

En liten Frank kommer in i våra liv också. Han är just nu åtta veckor.
(hemlighetsfull)

Vi letar efter en ny lägenhet. Mitt hopp ligger på en nyproduktion mellan Liljeholmen och Årsta. Därifrån är det nämligen smidigt för oss båda att åka till jobbet. Finns också mycket grönområden där Albin kan lattja!

Lovar att skriva snart igen…

Hej svejs,
/Andreas

2 thoughts on “Nu är det dags…

  1. Han såg ut som en katt med pumpan på huvudet!! Blä! Men du, vad är det där för lattjo affär?? Häromkring finns det då inga affärer med kläder till vovvar!

Kommentera

