Anställd

Nu kan jag berätta den roliga nyheten…
I onsdags var jag på intervju för en ny tjänst på IKEA. Det hela gick riktigt bra och jag fick jobbet.
Så fr.o.m måndag kommer jag vara fast anställd på heltid och ha rollen som projektledare/säljare på Textil och Sovrum.

Det ska bli spännande och oerhört roligt att gå in i detta projekt. Jag har tidigare aldrig jobbat på textil eller sovrum, så sortimentet är helt nytt. Men bara det ser jag som en utmaning, och med utmaningar växer man.

Jag kommer jobba lite med seminarier och annonser, men som sagt även sälja en jäkla massa kuddar och täcken. =)

Hoppas ni kommer och handlar!

Tschüss,
/Andreas

3 thoughts on “Anställd

Kommentera

