Feberfri

I tre dagar har jag haft feber, äntligen mår jag bättre.
Idag ska vi förbi Rusta och se om de har några fina tröjor till hundarna. =)

Hundarna mår bra, igen. Albin har varit dålig i magen och fick en allergireaktion. På vad han reagerade vet vi inte. Allt är som vanligt nu igen. Tog 1,5h från det att han fick kortison tills utslagen var helt borta.
Frank har inte reagerat på något. *skönt*

Lucas har varit i slagsmål och blivit biten rakt genom ena örat. Nu käkar han antibiotika. Rena sjukhuset här hemma. Han är som vanligt, men vi håller båda katterna inne till såret är helt läkt.
Lillen får lära sig att försvara sig! =)

Frank är en kissmaskin och våra täcken har nog aldrig blivit tvättade så här ofta förr. Tredje gången på en vecka nu som jag tvättar dem.

Förutom umgänget med tvättmaskinen så är det i sängen eller framför datorn som jag befinner mig om dagarna. Ska försöka ta tag i Till Salu-sidan och lägga in fler saker, men jag orkar inte riktigt än. Man måste ju fota och greja, min energi räcker knappt till att fixa något att äta.

Nej, nu ska jag se om jag har någon bra film att kika på.

Aloha,
/Andreas

One thought on “Feberfri

Kommentera

