Äntligen snö

Nu är jag utan feber och orkar göra annat än bara ligga i sängen.

Igår började det snöa, vilket gladde både mig och hundarna. Idag när vi gick upp var det ett tjockt täcke av snö utanför. Katterna är endast ute korta stunder, men hundarna verkar inte vilja annat än busa i det konstiga, kalla vita. Så roligt att se dem rusa runt.

Idag ska vi träffa Annika. Som vanligt blir det fika på Small to Big, inte mig emot. Alltid lika trevligt att sitta där, hundarna får busa och vi snacka skit. Får se om det blir lek i rastgård också. Mina hundar skulle behöva busa med andra hundar också.

Nej, nu är det dags att göra sig i ordning.

Hej’rå
/Andreas

3 thoughts on “Äntligen snö

  1. Är medlem på minpinne, men inte aktiv..har glömt lösenordet.. och vet inte vilken mail det finns på..har för många..:) Borde verkligen skärpa mig!
    Tack.. jag gillar också designen, men har inte lärt mig helt ännu, kan jag säga..snart ska väl en julkheader komma upp 🙂 Säg till om du vill att jag ska försöka hjälpa dig.. men som sagt är ju inte så bra..
    Hälsningar från Chris, Ludde och hundarna

  2. Hej, va roligt att hitta fler pinnar på nätet – och samma bloggdress som vi =) Ni var nog ganska mycket före – eftersom vi precis börjat blogga i wordpress =)
    SNÖ = fantastiskt!! Älskar snö – även de små, när de inte ha koppel =)
    Hälsningar Chris, Kelly & Pinnarna

Kommentera

