Albin • Frank

p171108_16

Jag lekte lite i Photoshop igår. Vill göra en ny header till bloggen – men hittar ingen bild som jag tycker passar. Helst ska ju både Frank och Albin vara med, och helst ska bilden vara smal och lång. Jag får väl se till att fota lite mer för att lyckats få en bra bild.

Chris är hos tandläkaren nu, hundarna ligger i sängen och gnager på varsin grissvans och jag sitter här i min morgonrock och bara myser.
Jag börjar inte jobba förrän kl 15.00. Så när Chris kommer hem ska vi äta frukost. Jag gillar dessa dagar, när man är ledig på dagen och Chris också är hemma. Skulle han ha jobbat idag skulle jag förmodligen fortfarande ha sovit nu.

Over and out,
/Andreas

Kommentera

