En dag för hundarna

Den senaste tiden har jag jobbat mycket och Chris har legat sjuk hemma i sängen. Det är inte direkt någon jätterolig kombination för hundarna.
Det blir inga superlånga promenader under dagarna 0ch när jag kommer hem efter jobbet så är jag för trött för att aktivera dem. Blir bara en kort kissrunda och några kontaktövningar, typ.

Men idag skall vi träffa upp fler dvärgpinschrar, rejsa i rastgård och sedan gå till Small to big för att fika. Om jag inte minns helt fel så är det sista dagen innan jul som Ninnie har öppet. Stängt fram till den 15/1-09 – så passa på att fika idag vettja!
Eller håll er borta så vi får mer utrymme… =)

One thought on “En dag för hundarna

  1. Hej där,
    Om ni vill ha hjälp med att köpa ekologiskt så hojta till.
    Jag kan leverar hos Linda om ni önskar.

    Kram och god fortsättning till er och alla djuren

    Heidi, Rocky & Liam

Kommentera

