Mamma

Jag funderade på vad som får mig att minnas min mamma.
En av de första saker som dök upp var blomman liljekonvalj.

Jag minns hur jag brukade plocka buketter för att göra henne glad. Jag minns så väl hur hon tyckte om dem.
Efter några timmar hamnade buketten dock ute på altanen eller i köket för att de luktade så mycket. =)

liljek1

Vila i frid nu kära mamma och håll ett vakande öga på oss!

Saknar dig,
/Andreas

One thought on “Mamma

  1. Jag förknippar oxå mamma m liljekonvaljer… Fint skrivet av dig om mamma! Blev tårögd när jag läste det! 😦

    Kram syrran

Kommentera

