Fjärilshuset 2008-03-09

 

Fjärilshuset Fjärilshuset Fjärilshuset Fjärilshuset 
Fjärilshuset Fjärilshuset Fjärilshuset

Tror inte jag har visat dessa bilder förr.
Jag och Chris fick för oss att göra något vi aldrig gjort tidigare. Så vi åkte till Fjärilshuset i Hagaparken, Solna. Det var mycket trevligt. Roligast var nog när fjärilarna satte sig på mig och människor ställde sig och fotograferade mig. =)
Dit kan jag absolut tänka mig att åka igen, speciellt när det är snö o slask som idag. Annars är Hagaparken inte helt fel att promenera i om man har hund.

Hej’rå,
/Andreas

Ps! Det här inlägget var främst till Lovisa och Jessica. Ds!

2 thoughts on “Fjärilshuset 2008-03-09

Kommentera

