Dagen före DAGEN

Ja, eller nu är det ju den DAGEN. Lönedag. Har inte gått och lagt mig än.
Som vanligt blev jag besviken. Den här månaden ska jag ta mig en riktig koll på lönespecifikationen och se så verkligen allt stämmer.
Jag tycker att jag borde få mer i lön än vad jag gör. Ja ja…

Har nyligen betalat alla räkningar.

Swiiisch så försvann alla pengarna igen!

Näe, inte riktigt alla pengar. Men jag undrar när den där tiden skall komma, då jag kan shoppa loss på kläder eller något annat utan att tänka mig för.
Ja, jag vet! Nu tänker ni att jag nyligen köpt en splitter ny dator.
Ok, det har jag. Men för pengar som jag fick av min far. Sådetså!

På jobbet bygger vi om.
Det är väldigt intensivt. Jag orkar varken bygga, riva eller renovera här hemma efter att ha jobbat.

På torsdag är det Chris sista dag på Noir Sthlm. Jag tror att det kommer bli grymt skönt för honom att få gå ner i timmar och ta det lugnt för en gångs skull.
Inte jobba världens längsta dagar och verkligen göra det han tycker är kul.
Mocka skit!
Nej, men ta hand om hästar och lulla runt i stallet. Är jätteglad för hans skull.

Nu måste jag göra frukost tills imorgon, sen sova.

God natt,
/Andreas

Kommentera

