Så var ännu en vecka över

 Frank är lite trött
Imorgon är det alltså dags för en ny arbetsvecka.
Helgen har som vanligt bara rusat förbi, och jag har inte ens hunnit med hälften av allt jag tänkte jag skulle göra.

I fredags var vi ut på krogen. Första gången på väldigt länge som jag var ut tillsammans med Christoffer. Jag hade jätteskoj och musiken var toppen.
Igår lördag mådde jag som jag förtjänade. Skönt att det gick över ganska snabbt i alla fall.

På kvällen var jag och Christoffer bartenders på hans fasters 60-årsfest.
Som alltid kom vi dit lite sent, mitt i maten. Men vad gör det?! Vi slapp en massa pladder i början och kunde genast hugga in på den delikata buffén.
Sen var det dags för oss att ställa oss bakom baren. Vi stod där ca en timme innan vi var tvungna att åka hemåt. Chris skulle upp och jobba och i.o.m att sommartid började fick han endast fyra timmars sömn.

Idag har jag slappat. Bara suttit framför datorn och busat med hundarna ibland.
Nu har vi precis varit ute på en långpromenad. Vi ska nu äta kladdkaka, sen är det dags att sova.

God natt,
/Andreas

Kommentera

