Födelsedag

I torsdags, den 2 April, fyllde jag 23 år. Chris väckte mig med tårta och paket på sängen. Jag fick biljetter till Beyonce’s konsert den 13 Maj.

På förmiddagen tog jag och Chris hundarna och åkte till Small to Big vid Fridhemsplan, där vi mötte upp Annika. Hon hade med sig Albins syster Embla och det senaste tillskottet Rocco. Han är otroligt söt!
Hundarna hade det jätteskoj. Det var jätteskönt att släppa hundarna på caféet och veta att de sköter sig själva.

Vid 14-tiden var jag tvungen att gå då jag skulle jobba kväll.
Tiden på jobbet förflöt snabbt och väl hemma igen åt vi god mat innan det var dags för sängen.

Innan Annika och Chris skildes åt tog de lite fina bilder på hundarna.
Här är ett axplock som jag snott från Annikas blogg.

Rocco i mattes väskaEmbla står fint 

Albin står fint Frank står fint

Kommentera

