Att åka bil

Jag tror inte att mina killar tycker speciellt illa om att åka bil. Har man en fluffig och mysig fårskinnsfäll att ligga på hoppar man utan tvekan in i bilen.
Så gör i alla fall dessa två. Öppnar jag bildörren och inte hindrar hundarna är de snabbt på plats i buren. Åker man längre sträcker så sover de ju såklart inte hela vägen, att busa går minst lika bra som att sova.

200904081589 Dvärgpinscher Dvärgpinscher Dvärgpinscher Dvärgpinscher Dvärgpinscher Dvärgpinscher Dvärgpinscher Dvärgpinscher

Vi köpte buren på Pets In Town förra sommaren om jag inte minns helt fel. Butiken ligger i centrala Gröndal och jag har varmt rekommenderat butiken tidigare och tvekar inte att göra det igen. Linda och Christian tar verkligen hand om sina kunder och är inte rädda för att skapa kontakter.

En sådan här bur har vi.
Bur från Dogman

Kommentera

