Utställning Nyköping 16/8

Ja, vi var ju som jag skrev på utställning i söndags.
Över 1,000st hundar anmälda, ca 50st dvärgpinschrar.

Frank tävlade i Juniorklassen. Vann sin klass och fick ett HP. Vi hade gärna tagit ett CK så vi kunde ha tävlat vidare mot de äldre hanarna. Men vi vann i alla fall vår klass. =)

Det blåste otroligt mycket hela dagen.
När Annika visade Frank i ringen skulle jag ta kort. Fick då se att Chris hade problem med att hålla kvar vårt tält, pga. vinden, så jag fick springa dit och hålla i jag också. Så tyvärr fick jag inte några bra bilder på Frank.

Däremot hann jag med att fota Annikas lilla Rocco (Geishas Laurent-Perrier). Han tävlade i valpklass och blev BIR-valp. BIM blev Roccos syster Louise (Geishas Louise de Pommery). I BIS-finalen blev tyvärr Rocco oplacerad.

2009-08-16 0202009-08-16 010 2009-08-16 004

One thought on “Utställning Nyköping 16/8

Kommentera

