Vita Villan

Här hemma är det tyst nuförtiden.
Förutom hundar som busar och katter som snarkar är det tyst.
Japp, vi har inga fåglar kvar. Körde iväg dem i tisdags.
Det är jätteskönt att veta att de har det så bra nu, plus att vi slippar allt skräp.

När vi flyttat och kan ha en stor voljär kommer nog några få (inte alls många alltså) flytta tillbaka igen.

Yes, jag vill flytta igen. Jag är besatt av hemnet. Där söker jag efter en mindre hästgård, inte alls för mycket renoveringsbehov och inte i tjottahejti!
Jag är fullt medveten om att jag måste flytta från Stockholm, och det är inget hinder. Så länge jag får min lilla gård och har ett jobb.

Jag är sjuk för tillfället. Tredje dagen idag med feber. Så här har hemnet luslästs – och det finns många fina objekt. Sen finns det många drömmar också. Sådana som kostar 6-12 miljoner, eller mer t.o.m. Ett exempel är Vita Villan. (Klicka för att se beskrivning)

Här kommer bilder på Vita Villan. Utgångspris 18 000 000kr.
3LEATRC536M676NH 3LEATRCBV6M676O73LEATRD2D6M676QV 3LEATRFD56M6773T 3LEATRGDT6M67781 3LEATRHC56M677AP 3LEATRHPR6M677C5 3LEATRLB76M677N5

6 thoughts on “Vita Villan

Kommentera

