Tvätta och rida – inte samtidigt

Uppe med tuppen på enda lediga dagen på många dagar.
För att undrar ni?! Jo, tvätta… och det behövdes verkligen.
Både arbetskläder och stallkläder började sina, för att inte tala om mina privata kläder – som nästan inte existerar längre.

Oj oj oj vad jag behöver köpa nya kläder. Eller längtar till sommaren.
På sommaren behöver man inte lika mycket kläder. Det är skönt!

För övrigt ser det ut att bli en väldigt fin dag. Solen skiner och det är så långt jag ser inte ett moln på himlen. Chris jobbar 8.00-13.00 sen plockar han upp mig och hundarna, och så åker vi ut till stallet. Jag ska ta hand om Hejman idag. Får se om vi ska rida ut eller om det blir ridhuset, förmodligen både och.

Hejman 
Bilden är lånad från http://www.hejman.se/

/Andreas

Kommentera

