Handlat lite

Idag kom lönen.

Nu är klockan 9.50 och jag har redan gjort av med några tusenlappar.
Eller nästan två i alla fall.

Jag har handlat lite kläder osv på hm.com, men har även förlängt min prenumeration på mitt antivirusprogram.

Här kommer ett collage på lite av det jag beställde från hm.com

Bilderna är lånade från hm.com

 

 

 

 

 

 

 

  • Sängkappa
  • Dra-på-lakan
  • Farfarströja
  • Pikétröja
  • T-shirt m lång ärm

 

 

 

 

 

 

 

 

—————————————————-

Bilden är lånad...

Hittade denna praktiska höpåsehängare på nätet. Dock hittar jag ingen återförsäljare i Stockholmsområdet. Skulle vara så smidigt att ha två stycken i stallet.

Så om någon har tips, hör mer än gärna av er!

 

 

 

 

 

 

 

Bilden är lånad från Gustavsborgs P.R.E

Kommentera

