Nya dynor

Köksstol

Igår torsdag var jag ledig, Chris också.
På torsdagar vill han gärna sova ut, och jag vaknade tidigt som vanligt. Så jag gick ner till centrum och handlade lite.
Hittade lite kläder men också dessa snygga stolsdynor. Dynorna kommer från Hemtex och kostade 79kr/st. Jag köpt två randiga och två helgrå.

Nu behöver bara köksbordet målas en sista gång och eventuellt lackas innan det är klart.
Sen ska vi ta ut med köksluckorna. Eller snarare måla klart dem. Vi började måla dem förra sommaren. Nu har vi levt nästan ett helt år utan luckor.
Egentligen är jag sugen på att köpa helt nya. Skulle vilja ha ett par lantliga luckor, gärna vitrin. Kanske inte vitrin överallt, men på vissa.

Sist men inte minst måste vi ju sätta upp köksfläkten vi köpte förra sommaren. =)


Stolsdynor: Hemtex, 79kr/st

Kommentera

