Leverans

För några dagar sedan beställde jag böcker på adlibris.com.
Jag beställde:

Lilla stjärna av John Ajvide Lindqvist
ajvide-lindqvist-john-lilla-stjarna

Kontaktkontraktet av Eva Bodfäldt
Kontaktkontraktet

Tyvärr missade jag att Mari Jungstedt kommit ut med ny bok. Upptäckte det först efter jag beställde de två här ovan. Så denna ligger på min önskelista:

Den farliga leken av Mari Jungstedt
jungstedt-mari-den-farliga-leken

Nu har jag i alla fall fått de två första böckerna. Har börjat läsa Kontaktkontraktet och den verkar jättebra. Väldigt inspirerande och jag vill kasta mig ut direkt och träna.

Jag har fastnat lite för nätshopping. Beställde nämligen lite hudvårdsprodukter häromdagen, från Ole Henriksen.
ole-henriksen-headerDet fick bli ett Ole Henriksen Starter Kit – Oily/Blemish Skin: 995kr
Nu kan jag knappt vänta tills det dimper ner i lådan.
6098000

Kommentera

