Ny stil

Har väntat ett tag på att det skall komma en ny stilmall som jag gillar till WordPress.
Idag såg jag att den som jag just nu använder dykt upp. Jag gillar när det är ganska stilrent och enkelt, plus att jag vill kunna ha en egen header. Måste också vara ganska bred kolumn för just själva inläggen.

Har som ni ser också ändrat headern.
Försökte mig på att styla en egen i photoshop. Det tar tid, men ack så skoj det är.
Jag skall göra nya så fort jag får tid.

Nu tänkte jag kolla lite på SvtPlay.
God natt!

Kommentera

