Tapetjakt

Jag är återigen sugen på att tapetsera massa väggar här hemma.
Igår var jag nämligen på KickOff med avdelningen och då var vi hemma hos en kollega. Han hade grymt snygga tapeter och min lusta väcktes igen. Så jag gjorde en liten sökning och hittade dessa godbitar!

Det märks ju i alla fall vilken typ av tapet jag gillar just nu. Blommigt eller naturmönstrat skall det vara.
Dessa tapeter hittade jag på Rusta.se.

Frågan är om man skall vara spontan någon dag och köpa några rullar och slänga upp på någon vägg?
Min favorit är den vita längst till vänster och den med svart botten längst ner.

Kommentera

