Rea på stayhard.se

Ja, nu har jag handlat lite kläder igen. Denna gången beställde jag från stayhard.se.
Jag lade beställningen igår och kunde hämta ut kläderna redan idag. Det stod på deras hemsida att om man beställer innan en viss tid så skickas kläderna samma dag, men jag hade inte räknat med att det skulle gå så fort.
Snacka om snabb leverans! Ja, ja jag är nöjd i alla fall.

Adrian Hammond - Berlin Embroided BlackAdrian Hammond - Milano Grey
Bilderna kommer från stayhard.se

Både tröjan och byxorna kommer från märket Adrian Hammond, ett märke jag aldrig tidigare hört talas om.
Jag gillar passformen och den uppknäppta halsen på tröjan. Dock var jag orolig för att storlek M skulle vara för stort, S var slut. Men som tur var kunde jag ha den.
Byxorna fastnade jag för direkt jag såg dem, dem är lite baggy men har ändå passform. Att beställa byxor från nätet har aldrig riktigt funkat för mig. Olika byxor är ju olika i storlekarna. Dock chansade jag på storlek 29, och de passade. Nu vill jag bara ha en bra anledning att använda mina nya kläder. I stallet funkar de nog inte! =P

När jag nu skulle skriva detta inlägg och jag letade efter bilder och länkadresser hittade jag en liknande tröja som ovan, men ändå lite annorlunda. Den ligger just nu på min önskelista.


Bild från stayhard.se

Prislista:
1a tröjan: 448kr 179kr REA
Byxorna: 1598kr 639kr REA
2a tröjan: 448kr

One thought on “Rea på stayhard.se

Kommentera

