Vårkänslor

Nu när våren närmar sig (ja eller hur, med snökaos ute) blir jag alltid mer sugen på att handla kläder.
Hittade en sida som heter fashionzette.se där de samlat en massa plagg från olika klädsidor på nätet.
Smart idé!

Självklart fastnade jag för kläder  från Adrian Hammond. Denna gång dessa två;

Bergamo Dark NavyToscana Cardigan Grey Melang
Klicka på bilderna för att komma direkt till produktsidan.

Jag vill ha en tunnare långärmad tröja som ändå har något annorlunda. Den runda halsen tycker jag sticker ut och är nästan feminin. Men tillsammans med kavajen blir det riktigt snygg och sen med mina nya AH-jeans som kom med posten tidigare i veckan!

Men dessa får nog vänta, måste hålla lite i pengarna också…

Adrian Hammond Bergamo Dark Navy | 1898kr
Adrian Hammond Toscana Cardigan Grey Melang | 798kr 319kr

Imorgon är det alla hjärtans dag, så ta hand om varandra!

One thought on “Vårkänslor

Kommentera

