Har skrivit om det förr…

Men satan i gatan vad jag är glad att jag hittat märket Adrian Hammond.
Grymt snygga kläder men jysta detaljer.

I söndags var jag och Chris in till stan för att bara vara med varandra, fika och shoppa lite. Jag höll hela tiden utkik efter just märket AH, men hittade det ingenstans.
Sist av allt gick vi in i Gallerian och gick runt där en stund. Fick igår se att AH säljs på Gate One, den enda butiken i gallerian vi inte var in i. Men men, nu vet jag ju i alla fall att det finns inne i stan.

Här kommer mina två favoritplagg just nu;

Parker Cardigan GreyBergamo Dark Navy
Bilderna är lånade från fashionzette.se

Parker Cardigan Grey1498kr 1049kr
Bergamo Dark Navy – 1898kr
Dessa plagg och mycket mer från Adrian Hammond och andra märken hittar ni hos fashionzette.se

Skepp o hoj!

One thought on “Har skrivit om det förr…

Kommentera

