Babbel

Skärmklipp
Urklipp från Nikke Lindqvists sida – klicka här för att komma dit

Som jag har längtat efter solen. Idag är den verkligen här, och på söndag är det dags att gå in i sommartid igen.
Visst, vi får sova en timme mindre men vi får ljusare kvällar. Bara det gör väl även den tröttaste lite piggare?!

Det är så otroligt skönt att snön är på väg bort, men med vad finns där under. Jo lera! Speciellt ute i stallet, där fastnar man nästan i all lera.
Och hundarna, de är så skitiga efter varje promenad att jag knappt vill ta in dem i lägenheten. Men det är bara en kort stund på året, snart är det torrt ute igen.

När Chris slutar jobbet idag skall vi ut till stallet. Jag är sugen på en uteritt, men vi får se hur mörkt det hinner bli. Vill inte rida ut när det är bäcksvart, då är jag hellre i ridhuset.

Efter stallet skall jag ev hem till Veronika.

Hej hej!

Kommentera

