Punktlista

  • Vi har köpt Vassandra, ett KWPN-sto på 9 år. Import från Holland.
  • Vi har haft semester. Chris tillbaka på jobbet nu, jag börjar igen på måndag.
  • Vi har installerat vår köksfläkt som vi köpte för två år sen.
  • Vi har målat alla köksluckor och köksskåp vita.
  • Vi har inte satt dit de nya handtagen vi köpte för två år sen.
  • Hejman har varit halt och därför behandlats. Nu har vi äntligen börjar trava igen. Dock inget ont som för något gott med sig – jag har lärt mig grymt mycket av att bara skritta på honom under en längre period.
  • Gideon har kunnat sova ute på sitt sommarbete då gräset tog slut typ redan första veckan. Japp, Gideon är en sådan häst som blir tjock av att titta på gräs – sjukligt tjock.
  • Jag har en plan för hur badrummet skall bli.
  • Jag har en plan för vårt akvarium på 300l som stått tomt i snart två år.
  • Jag har en plan för hur vi skall lyckas få in en diskmaskin i vårt kök. Dock ingår byte av köksbänk i de planerna, så cash behövs innan vi kan skrida till verket.

Planerna som jag skriver om här ovan kanske jag kommer beskriva mer i detalj i ett annat inlägg.

Kommentera

