Inspiration

Jag har huvudet fullt av idéer. Idéer på hur jag vill göra om här i lägenheten.
Det kan vara allt från ny färg på någon vägg till en duk på köksbordet.
Dock känns allt så avlägset då vi inte kommer någonstans i vår renovering.
Det är mycket som är kvar, så mycket att det tar emot att börja med det igen.

Här är i alla fall några inspirationsbilder jag hittat på internet;

DSC_0018i4

Jag gillar träpanelen på en hel vägg. Förrut funderade jag på att ha så i sovrummet bakom huvudändan på sängen, men nu kanske jag vill ha så på en vägg i vardagsrummet istället. Eller kanske breda liggande plankor i köket.

Att använda gamla lastpallar, som syns i den andra bilden, är grymt snyggt. Det har varit modern ganska länge nu. Minns ni soffborden där man bara skruvat i stora hjul på undersidan. En lätt frostad glasskiva ovanpå skulle nog vara ganska snyggt.

Kommentera

